Ewa 506 August 1, 2017 3 of 3 members found this review helpful 3 / 3 members Share this review Cute -Thank you!!! 1 Link to review
Roselyne Touati 2 September 5, 2017 2 of 2 members found this review helpful 2 / 2 members Share this review Tres beau je vais essayer de le faire merci beaucoup 1 1 Link to review
Lisa McElwain 1 August 2, 2017 2 of 2 members found this review helpful 2 / 2 members Share this review Love it! Thank You! 1 Link to review
Chrissy Warte 0 May 29, 2019 1 of 1 member found this review helpful 1 / 1 member Share this review Schade das man die Dateien nicht runterladen kann, ich habe zwei verschiedene probiert. Ich wollte nur wissen ob ich mit diesem Programm und meiner Maschine die ich neu erworben habe. Es ist wohl verständlich das ich das beste Programm für mich haben will. 1 Link to review
Els Goessen Hilders 95 December 10, 2017 1 of 1 member found this review helpful 1 / 1 member Share this review erg mooi 1 Link to review
penski333 7 August 2, 2017 2 of 3 members found this review helpful 2 / 3 members Share this review beautiful work in this design , i have nit stitched it out because i just downloaded the design ,i have gotten plenty of designs from here and have not had a problem with any of them 1 Link to review