Jump to content

DG 16 randomly crashes


Recommended Posts

I have DG16 Illustrator Extreme. I've been using Pulse since dg/ml 2009 (v13) and am comfortable with it, but since upgrading to dg15, I've experienced more than normal crashes, at least 5 and sometimes up to 20 a day. I cannot pinpoint one thing I do that causes a crash, so tech support cannot re-create the problem. I was told that my computer didn't meet specs, so I spent almost $1,000 having my son build a me a computer that met the specs and exceeded the specs in almost all things. Nothing changed.

I am wondering if anyone else is experiencing random crashes and if one of the 2 higher levels is more stable.

  • Like 1
Link to comment
  • 8 months later...
On 03/10/2019 at 13:04, DancingBay said:

Eu tenho o DG16 Illustrator Extreme. Uso o Pulse desde dg / ml 2009 (v13) e me sinto confortável com isso, mas desde a atualização para o dg15, experimentei falhas mais do que o normal, pelo menos 5 e às vezes até 20 por dia. Não consigo identificar uma coisa que causa uma falha, portanto, o suporte técnico não pode recriar o problema. Foi-me dito que meu computador não atendia às especificações, então gastei quase US $ 1.000 com meu filho construindo um computador que atendia às especificações e as excedia em quase todas as coisas. Nada mudou.

Gostaria de saber se mais alguém está enfrentando falhas aleatórias e se um dos 2 níveis mais altos é mais estável.

Amigo, tenho um tajimaemull que não da problema, pode me enviar o que você utilizou para deve ser algum bug do crack caso não seja original. ou loop no codigo de solicitação de serial.

  • Like 1
Link to comment
  • 2 weeks later...

This is what got translated....

Friend, I have an emull tajima that is not a problem, you can send me what you used to be some crack bug if it is not original. or loop in the serial request code. (Portuguese)

I'm not exactly sure what you would like me to send you. My software is likely to crash on any design I am working on. Specifications wise, I think my computer exceeds the minimum specs for the software in all categories. I don't understand why the software crashes so often.

  • Like 1
Link to comment
On 18/06/2020 at 17:13, DancingBay said:

Foi isso que foi traduzido ....

Amigo, eu tenho um tajima emular que não é um problema, você pode me enviar o que costumava ser algum bug de crack, se não for original. ou loop no código de solicitação serial. (Português)

Não sei exatamente o que você gostaria que eu lhe enviasse. Meu software provavelmente trava em qualquer design em que estou trabalhando. Em termos de especificações, acho que meu computador excede as especificações mínimas para o software em todas as categorias. Não entendo por que o software trava com tanta frequência.

Funciona perfeitamento no trava 

Link to comment
Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...